Wet Open Overheid (Woo)-verzoek

De Wet Open Overheid (Woo) heeft per 1 mei 2022 de Wet openbaarheid van bestuur vervangen en is bedoeld om de overheid transparanter te maken. De Woo regelt jouw recht op informatie van de overheid. Op deze manier kun je meer inzicht krijgen in het handelen van de overheid. Wil je bijvoorbeeld informatie over het beleid van de Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden opvragen? Dan kun je een Woo-verzoek indienen. Iedereen kan een Woo-verzoek doen.

Voorwaarden

  • Het verzoek moet voorzien zijn van je naam, postadres en handtekening.
  • Je geeft zo concreet mogelijk aan waarover je precies informatie wilt ontvangen.
  • Het moet gaan om publieke informatie die een bestuurlijke aangelegenheid betreft. Het gaat dan om informatie die vastligt in documenten bij het dagelijks bestuur, het algemeen bestuur of bij de voorzitter van de Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden.
  • Geef zo concreet mogelijk aan welke documenten je wilt.
  • De informatie moet daadwerkelijk bij de Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden aanwezig zijn.

Termijn

Je ontvangt binnen 4 weken bericht over jouw verzoek. De termijn kan met 2 weken worden verlengd.

Wordt jouw verzoek toegewezen?

Dan kan de informatie op verschillende manieren aan je worden verstrekt. Denk daarbij aan een kopie van een document, een samenvatting of uittreksel van een document. Ook kun je worden uitgenodigd om de documenten te komen inzien.

Wordt jouw verzoek afgewezen?

Dan kun je 6 weken na de bekendmaking van het besluit bezwaar maken. Op welke manier en waar je dat kunt doen, lees je in de brief die je in reactie op jouw verzoek wordt toegezonden.

Contact met Woo-contactfunctionaris

Bij enkele besluiten tref je deze informatie - gelet op de grootte van het document - niet aan. Mocht je deze informatie willen inzien dan verzoeken wij je contact op te nemen met de Woo-contactfunctionaris.

Een verzoek kan per mail of schriftelijk. 

U kunt een verzoek per post sturen naar postbus 5364, 6802 EJ Arnhem.

WOO- en WOB-besluiten

Hieronder vindt u besluiten op ingediende WOB-verzoeken. De openbaar gemaakte informatie treft u als bijlagen bij de besluiten aan.

11 juni 2025_Woo-verzoek_ihkv klachtprocedure klacht 20 juni 23 (2).pdf
Brief besluit woo verzoek 11 juni 2025 VA000000762 (2)_Geredigeerd.pdf
1. 23.0621i001 Klacht GGD_dd 20 juni23 (1)_Geredigeerd.pdf
2. 23.0621u001_klacht problematiek rond bromtoon en trillingshinder (1)_Geredigeerd.pdf
3. 23.0621u001_reactie op brief 4 september_Geredigeerd.pdf
4. 23.0621u001_reactie op mail 18 december 2023 (1)_Geredigeerd.pdf
5. 230621-0070 ontvangstbericht klacht bejegening GGD medewerkers (2) (1)_Geredigeerd.pdf
6. 252407_brief vertraging behandeling klacht (2)_Geredigeerd.pdf
7. 4 sept_23_ant_brief_ VGGM_31aug_23.0621u001_Geredigeerd.pdf
8. Aanvulling mail 19 juli Lentjes via Jacq B (1)_Geredigeerd.pdf
9. Aanvulling mail 20 juli Lentjes via Charlotte (1)_Geredigeerd.pdf
10. format afhandelingsbrief klacht bejegening medewerkers GGD (1)_Geredigeerd.pdf
11. FW_ Dossier ODRA_GGD_prov Gelderland (1)_Geredigeerd.pdf
12. FW_ Ingekomen klacht_Geredigeerd.pdf
13. FW_ Klachten GGD medewerkers (23.0621u001) (1)_Geredigeerd.pdf
14. FW_ Klachten GGD medewerkers (23.0621u001) III (1)_Geredigeerd.pdf
15. FW_ T.a.v. de klachten functionaris (1)_Geredigeerd.pdf
16. gevraagde informatie_Geredigeerd.pdf
17. Horen klager Lentjes aant JB 18-7-23 (1)_Geredigeerd.pdf
18. Horen klager Lentjes en wederhoor medew aant JB 22-8-23 (1)_Geredigeerd.pdf
19. klachtbrief problematiek bromtoon en trillingshinder_Geredigeerd.pdf
20. Klachtenoverdracht bejegening medewerkers GGD 4-9-23_Geredigeerd.pdf
21. mail akkoord op brief klacht_Geredigeerd.pdf
22. mail sturen ontvangstbericht klacht 2023 (1)_Geredigeerd.pdf
23. Mail van Lentjes naar van Neerrijnen (1)_Geredigeerd.pdf
24. mailwisseling oktober 2023 (1)_Geredigeerd.pdf
25. mailwisseling over inhoud brief 2023 (1)_Geredigeerd.pdf
26. P_Lentjes_brief_dhr_Bril_18dec23.def (1)_Geredigeerd.pdf
27. Re_ reactie op telefonisch contact_Geredigeerd.pdf
28. RE_ Reactie op uw mail d.d. 30 mei (1)_Geredigeerd.pdf
29. RE_ Dossier ODRA_GGD_prov Gelderland_Geredigeerd.pdf
30. RE_ Klachten GGD medewerkers (23.0621u001) 2023_Geredigeerd.pdf
31. RE_ Klachten GGD medewerkers (23.0621u001) IV_Geredigeerd.pdf
32. RE_ Reactie op klacht dhr. Lentjes +info_Geredigeerd.pdf
33. RE_ T.a.v. de klachten functionaris_Geredigeerd.pdf
34. RE_ VGGM Klachtdossier P.Lentjes_Geredigeerd.pdf
35. RE_ Werkafspraken ODRA-VGGM Casussen HUM-klachten_Geredigeerd.pdf
36. reactie mail EvanNeerrijnen_Geredigeerd.pdf
37. Reactie op brief dhr Lentjes van 4-9-23 over klachtafhandeling_Geredigeerd.pdf
38. reactie op mail over voortgang klacht 2023_Geredigeerd.pdf
39. reactie op reactie van heer Lentjes op onze klachtafhandeling_Geredigeerd.pdf
40. reactie op uw mail dd 30 mei EvN_Geredigeerd.pdf
41 email 6 juli 2023 11.40.39u RE_ Ingekomen klacht_Geredigeerd.pdf
42. emailwisseling intern nav ingekomen klacht_Geredigeerd.pdf
43 email 28 aug 2023 om 14.36.20u proces afhandelingsbrief klacht bejegening medewerkers GGD_Geredigeerd.pdf
44. 2023-08-22 afhandelingsbrief klacht bejegening medewerkers GGD (002)_Geredigeerd.pdf
Inventarislijst behorend bij besluit Woo verzoek 11 juni 2025 VA000000762 (1).pdf
202206 Besluit wobverzoek datadiefstal (geanonimiseerd).pdf
202206 Bijlage inventarislijst deelbesluit 2 juni 2022.pdf
II 002 Beschrijvend document Inhuur Uitzendkrachten en Payroll dienstverlening 26 nov. 2020.pdf
II 003. ARVODI 2018.pdf
II 004 UEA Inhuur Uitzendkrachten en Payroll dienstverlening.pdf
II 005. Programma van Eisen.pdf
II 006. Addendum Randstad Uitzenden VGGM 29 nov. 2021.pdf
II 007. Addendum herzieningsclausule Randstad Uitzenden VGGM 29 nov. 2021.pdf
II. 001 Raamovereenkomst inhuur flexibele uitzendkrachten 25 maart 2021.pdf
IX 001 Autorisatie ICT-rechten flow nieuwe medewerkers.pdf
IX 002 Autorisatie ICT-rechten flow uitdienst en wijzigen rol medewerkers.pdf
IX 003 Gegevensbeschermingsbeleid VGGM versie 2020_Geredigeerd.pdf
IX 004 Informatiebeveiligingsbeleid VGGM 2020.pdf
IX 005 Logging beleid VGGM.pdf
IX 007 Toegangsbeveiligingsbeleid VGGM.pdf
X 001 20201005 Privacyscan Corona Werkzaamheden_Geredigeerd.pdf
X 002 20201116 Acties aandacht integriteit AVG_Geredigeerd.pdf
X 005 Dreigingen CORONA team.pdf
X 006 Folder GGD GHOR_Informatieveiligheid en gedragsregels.pdf
X 007 GGD privacy inventarisatie - GGD Gelderland-Midden v1.1_Geredigeerd.pdf
X 008 GGD security inventarisatie - GGD Gelderland.pdf
XIII 001 Gedragscode VGGM integriteit.pdf
XIII 002 oproepovereenkomst.pdf
XIII 003 afspraken levering capaciteit bron en contactonderzoek Covid-19 GGD Gelderland Midden 8 juli 2020.pdf
XIII 004 email 27 nov. 2020 en 4 dec. 2020 verlenging inzet.pdf
XIII 005 Tijdelijke aanstelling CAR-UWO.pdf
XIII 006 Toelichting Gedragscode integriteit.pdf
XIII 007 ZZP overeenkomst van opdracht corona incl geheimhouding.pdf
XIV 001 20210128 Presentatie IBP Corona Team.pdf
XIV 002 20210507 Presentatie AVG BCO Team.pdf
WOB besluit.pdf
Bijlage bij hoofdproces en subproces uitvoeren THZ werkafspraak kinderopvang inhoud dossier.pdf
Bijlage bij subproces uitvoeren THZ proces Herstelaanbod.pdf
Bijlage bij subproces uitvoeren THZ werkafspraak GO werkprocessen.xlsx
Bijlage bij subproces uitvoeren THZ werkafspraak GOB werkprocessen.xlsx
Bijlage bij subproces uitvoeren THZ werkafspraak KDV en BSO werkprocessen.xlsx
Bijlage bij subproces uitvoeren THZ werkafspraak kinderopvang 10-puntenlijst gezondheid.pdf
Bijlage bij subproces uitvoeren THZ werkafspraak kinderopvang 10-puntenlijst veiligheid.pdf
Bijlage bij subproces uitvoeren THZ werkafspraak kinderopvang continue screening.pdf
Bijlage bij subproces uitvoeren THZ werkafspraak kinderopvang GO voorbeeldrapport.pdf
Bijlage bij subproces uitvoeren THZ werkafspraak kinderopvang GOB voorbeeldrapport.pdf
Bijlage bij subproces uitvoeren THZ werkafspraak kinderopvang KDV BSO voorbeeldrapport OVR.pdf
Bijlage bij subproces uitvoeren THZ werkafspraak kinderopvang Klachten.pdf
Bijlage bij subproces uitvoeren THZ werkafspraak kinderopvang OTS bij gastouder.pdf
Bijlage bij subproces uitvoeren THZ werkafspraak kinderopvang schriftelijk bevel bezwaarschrift procedure.pdf
Bijlage bij subproces uitvoeren THZ werkafspraak kinderopvang schriftelijk bevel processtappen schema.pdf
Bijlage bij subproces uitvoeren THZ werkafspraak kinderopvang toetsing extra voorwaarden VVE.pdf
Bijlage bij subproces uitvoeren THZ werkafspraak kinderopvang versturen brief ONR.pdf
THZ proces kinderopvang uitvoeren.pdf
THZ proces kinderopvang.pdf